Keeping it Small and Simple

2007.12.24

God jul!

Filed under: Swedish — Tags: , , — Lorenzo E. Danielsson @ 12:21

God jul!

Jag hoppas alla får riktigt trevlig jul. Här i Ghana är det riktigt varmt. Det är säkert det varmaste året på länge.

Julafton är nog den enda dagen på året då jag riktigt saknar snön och kylan. Och Enrique och Vanessa frågar jämt och ständigt om julen is Sverige. Jag har försökt att visa lite bilder, spelat några julvisor, men den svenska julen kan inte riktigt beskrivas med bild och sång. Den måste upplevas!

*suck*, nästa år måste jag försöka ta mig hem. Det är verkligen på tiden att barnen får se Sverige.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

